20170919

HELLO FROM POTSDAM


Hei!
Ajattelin taas aloittaa blogin kirjoittamisen, nyt kun minulla on loma ja vielä hieman aikaa ennen koulun alkua. En tiedä, kuinka paljon loman jälkeen tulee kirjoitettua, sillä arkkitehtuurin opiskelu vie suuuuren osan ajastani (niin suuren, että joskus välillä aikaa ei riitä edes perusjuttuihin, kuten siivoamiseen, ruuan laittoon tai kunnon yöuniin...), mutta luultavasti saan raapustettua tänne silloin tällöin muutaman postauksen.



















Varsinaista teemaa ei tällä blogilla tule olemaan, vaan lähinnä kerron elämästäni ja tekemisistäni Saksassa, Potsdamin kaupungissa. Postauksissa saattavat vilahtaa poikaystäväni Christoph ja luultavasti myös lemmikkikanimme Pupu. Tervetuloa seuraamaan!

Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti